úterý 10. prosince 2013

Učení aneb zimní spánek

Ahoj všem,

nepíšu, nefotím, sotva cvičím. Proč? Učím se na státnice a bojuji s diplomkou. Musela jsem tedy změnit trochu životní styl a uzpůsobit jej chvilkově pro tyto účely..fakt zábavné...nicméně to musím přežít.

Jinak jsem přešla z režimu hubnutí do režimu udržování, změnila jsem jídelníček a zredukovala cvičení. Jak teď cvičím, jsem vám aktualizovala zde  http://marrifit.blogspot.cz/p/co-cvicim_1.html , pokud chcete, můžete mrknout.

Mějte se krásně a nezapomínejte, že hubnutí je v hlavě, v jídle a pak až ve cvičení.

Marri :)



2 komentáře:

Týna řekl(a)...

Máš parádní postavičku!
Přeju hodně úspěchů ve studiu. ;) Také toho mám teď nad hlavu, takže s tebou soucítím.

Marrifit řekl(a)...

Ahooj Kriss, díky díky moc. No jsem zvedava jak ta skola dopadne.... at uz je unor... :(