čtvrtek 20. března 2014

Má životní změna - výročí - 1 ROK

Sen se stal skutečností. ROK změny životního stylu a cvičení. Za vše vděčím skvělé a velkoúžasné Jillian.

Dovolte mi menší vymáčknutí své duše a ohlédnutí se za rokem mé totální životní změny.

Proč jsem začala se změnou? Kvůli zdravotnímu stavu, bylo mi velmi zle, nikdo nevěděl proč. Prozvracela jsem alespoň tři dny v týdnu, točila se mi hlava, bolela mě hlava, brněla mě levá ruka, pálilo mě na hrudi a tyto stavy celkem gradovaly, až mi kardiolog sdělil výsledky, tak jsem šla do kolen a prostě se muselo něco změnit. Hubnutí a nová postava byl jen další benefit, který nebyl nikdy primárně zamýšlený, který se rozjel pak v důsledku nadšení pro cvičení.





















  • Váha 20.3.2013 - 67,5 Kg (2012 - 71 - 73 Kg)
  • Váha 20.3.2014 - 47 - 48 Kg
  • Zdravotní stav 20.3.2013 - podezření na infarkt, velmi vysoký cholesterol, špatné krevní testy, nevolnost, denní zvracení, unavenost, podrážděnost, špatná kondice, dýchavičnost, dušnost, ospalost, zácpa, žaludeční obtíže atp.
  • Zdravotní stav 20.3.2014 - dobrá fyzická kondice, srdce a cévy v pořádku, cholesterol nízký, žádná dušnost, žádné zvracení, žádná bolest hlavy atp.
  • Aktivita 20.3.2013 - ležení, sezení, spaní
  • Aktivita 20.3.2014 - fitness, brusle, procházky
  • Reakce okolí 20.3.2013 - "ty ses ale pěkně napapaná", " to je ta tlustá", "tebe doma dobře živí, že", "do toho se neoblečeš, seš moc tlustá" atp.
  • Reakce okolí 20.3.2014 - "ona asi nejí", "ty ses hubená", "najez se pořádně", "za chvíli se ztratíš"
  • Jídelníček 20.3.2013 - 1 - 2x denně - ovar, koleno, hermelín 4ks, rohlíky 10ks, škvarky, špekáčky, klobásy, smažení, fritování, obalování, lunchmeaty, celé balení špaget s kečupem, celá mramorová bábovka, žádné ovoce, žádná zelenina, k pití malinovka, kola, sirupy, přílohy chleba, rohlíky, hranolky, no a nesmíme zapomenout na pár kusů hamburgerů a cheesburgerů
  • Jídelníček 20.3.2014 - zelenina, tuny zeleniny, ovoce, bulgur, basmati, šmakoun, ryba, bílé maso, nízkotučné potraviny, bez olejů, bez cukrů, bez chemie (v rámci možností v našich slavných potravinách), dušení, vaření, mléčné výrobky, polysacharidy, celozrnné potraviny, a vůbec vše co je zdravé, 5x denně a pravidelně
  • "Úspěchy" do 20.3.2013 - dobře se vyspat, zvracení max 1 týdně, do práce, dom a ležet, bez cílů a nálady
  • "Úspěchy" od 20.3.2013 - změna životního stylu, cvičení, fitness, zdravá strava, studium potravin a složení, zhubnutí 20 kg, zlepšení zdravotního stavu, nalezení nové práce, dokončení vysoké školy, nástup na další školu, spokojenost v práci, aktivní život, v plánu pár kurzů, laserová operace očí a dál jít vstříc krásné budoucnosti
  • Překvapující okolnosti - 20.3. 2013 - 20.3.2014 - sem se hodí pořekadlo "v nouzi poznáš přítele", reakce "přátel" a okolí na transformaci byly vskutku zvláštní. O několik "přátel" jsem přišla, v důsledku toho, že chci zhubnout a žít zdravě, což se neslučuje s jejich ležingem a proto jsem "ta divná" "ta co nejí" "a ta co si na něco hraje". Pak narazíte na takové osoby, které nepochopí, o co vám jde, a budou vám házet klacky pod nohy, pomlouvat, mávat vám před obličejem rohlíky a sušenkami s průpovídkami "na najez se laskavě - haha", budou vám schválně mluvit o čokoládách a jídle, aby viděli vaše reakce a budou vám říkat, že to stejně nedokážete, že to za to nestojí, že stejně budu pořád tlustá, a že to nevadí, že jsem tlustá, že zhubnu 5 kg a pak se to stejně vrátí, že na to nemám, že to chce silnou vůli, a že to nikdy nedotáhnu do konce..... Takže i taková životní změna vám může ukázat, kdo za vámi opravdu stojí. Dá se to spočítat na prstech jedné ruky, ale zato si těchto lidí vážím a děkuji jim za podporu.
  • Změna pohledu na život 20.3.2013 - pesimismus, vše je špatně, vše stojí za ho*no, chce se mi brečet, nic nejde, není čas, nechce se mi, nebudu to dělat, nestíhám, nehrozí
  • Změna pohledu na život 20.3.2014 - optimismus, plánování, aktivita, pozitivní naladění, hledání krás v životě, všechno jde když se chce, nikdy neříkej nikdy, snaž se, zkoušej to, vytrvej, nevzdávej se, neohlížej se, jdi si za svým, řiď se sám sebou, vyhledávej nové výzvy, pracuj dále sám na sobě
  • Odcvičeno 20.3.2013 - 20.4.2014 
  • Oblečení 20.3.2013 - vše černé, vytahané, je fuk co na sebe hodím, všude nosit to stejné
  • Oblečení 20.3.2014 - barvy barvy barvy, růžová, fialová (no jo sem přeci jen blond), uplejší, kombinování, zařazení různých stylů k různým příležitostem
- Jillian Michaels
- Shaun T
- Zuzka Light  

Shrnutí na závěr

Nikdy to nevzdávejte, ať vás okolí sebe víc shazuje a brzdí, jděte za svým cílem, bojujte, makejte. Když neuvidíte výsledek za měsíc (což prostě mnohdy neuvidíte, omlouvám se :D ) tak se nesmíte vzdát, výsledek přijde, ale každý to má jinak a každý bude mít výsledky v jiném časovém horizontu. Neházejte flinty či jiné věci do žita, žito si kupte a jezte a flintu použijte na pochlebovače a závistivce. Děláte to vše pro sebe, ne pro okolí ani pro nikoho jiného, je podstatné jak to VY cítíte.

Zdravé stravě a cvičení ZDAR.

I love you Jillian (škoda, že je zadaná, i když i ta její přítelkyně je fajn.. :D)
I love my life
I love life chances and opportunities

Celou proměnu můžete vidět ZDE 

a fotogalerii ZDE 





 

29 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Velká gratulace

Unknown řekl(a)...

Wow!! Změna radikální! Fandím! (y)

Týna řekl(a)...

Jsi prostě jednička a já ti moc držím pěsti, aby tě tento způsob života i nadále tak bavil a naplňoval! :))

Marrifit řekl(a)...

Kriss, zlato, děkuji Ti moc. PS: sekne ti to (na blogu)

Unknown řekl(a)...

opravdu obdivuji az neuveritelnou zmenu a moc vam fandim,vypadate vyborne a hlavne se tak i citite...klobouk dolu!

Unknown řekl(a)...

Veliká gratulace, opravdu neuvěřitelná proměna. Klobouk dolu =)

Unknown řekl(a)...

No to je bomba !!!! supéééér

Eruvanda řekl(a)...

Jsi fakt super! Fandím tomu, co děláš a máš mou velkou podporu a obdiv. Jen tak dál, je to radost :)

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za Vaši rekapitulaci...v dosti věcech mi otevřela oči a já si sáhla do svědomí, že dvě děti nejsou výmluvou, abych se nedala zase do kupy. Jste mojí motivací! Přeju Vám ať vydržíte a jste šťastná! Veronika

Anonymní řekl(a)...

Klobouk dolů, opravdu jsi dobrá, ne dobrá to je za 3, výborná !!!
Nevěřila bych, že to dokážeš, fakt super !!!

Leni řekl(a)...

Skvělá proměna, opravdu :-) Jsi skvělá, držím palce, ať se dál daří :-)

Anonymní řekl(a)...

Úžasné!! Mám ráda takové lidi jako jsi Ty! ;) A co je opravdu důležité, se nenechat odradit, přesně jak jsi psala, když člověk začne na něčem pracovat, často se dobře pozná, které osoby jsou a které nejsou našimi prateli. A zda jsou či nejsou v našem životě důležitý. Naprosto jsi to vystihla! Také držím palce, ať se daří i na dále, i když si myslím, že Ty už jsi poznala, který život je krásnější, pohodlnější a fo Tě více naplňuje ;) ! Máš prostě jasno a pojedeš si svůj happy live ;) Good luck * :) M.

Anonymní řekl(a)...

Moc gratuluji! Jste skvělá! A musím se přiznat, už nějakou dobu vás mám jako svůj vzor, svou motivaci. Mám 2 malé děti a nadváhu, ne vždy se mi cvičit chce, ale stačí mi, když si rozkliknu odkaz na vaší proměnu a už mažu zapínat dvd :-D teď jsou kila dolů pomalu, po prvním porodu mi díky přechodu na zdravý životní styl, šly kila dolů sama, teď je to horší, ale já to zvládnu. Mám před sebou ještě 30 kg.

Anonymní řekl(a)...

Mne mrzi, ze v pohledech na zivot z dneska neni nic ve stylu "jsem skvela, jsem spokojena, mam se rada" ...

Marrifit řekl(a)...

Všem děkuji za komentáře, moc mě těší a motivují mě pracovat dál a dál. Díky

Anonymní řekl(a)...

Skvela prace :-) ja takhle zmenila svuj styl pred 15lety. Diky cukrovce v tehotenstvi jsem zjistila, ze je mi naprosto skvele s jednoduchou stravou a po tehotenstvi jsem zacala i sportovat. Nikdy jsem nemela problemy s vahou, ale ta energie, elan a akcnost byla spolu s fyzickou uzasnou zmenou. Vydrzte, stoji to za to a dneska uz neni problem cokoli sehnat. A reakce tenkrat nektereho meho okoli? Skoda mluvit :-)

Dragell řekl(a)...

Fíha, to je změna. Gratuluji :)

Peťulka řekl(a)...

Neskutečná proměna!! Smekám :) Takový lidi obdivuju, že se sebou chtějí něco udělat a že to taky zvládnou :) Já naštěstí s váhou nikdy problém neměla, ale pokud bych měla, tak věřím tomu, že bych se k tomu nedokopala.. P.S: Neskutečně krásný nohy!

Anonymní řekl(a)...

Vypadate uzasne!!! Inspirace! :-)

Marrifit řekl(a)...

Děkuji, snažím se, cvičím a makám. Přidejte se ke mě :)

P.♥ řekl(a)...

Obrovská změna k lepšímu, držím palce ať to udržíš!:) hlavně už nehubni prosím tě :D

Velryba řekl(a)...

Wow! Ty jsi tak neuvěřitelná!!!
To shrnutí a porovnání jsi vymyslela perfektně, člověka by někdy nenapadlo, co všechno může takováhle změna ovlivnit ;) Strašně ti fandím!

Marrifit řekl(a)...

Děkuji za ocenění :)

Anonymní řekl(a)...

Neuvěřitelné!! Tleskám a obdivuju tě :-) Super změna :-)

healthy řekl(a)...

Jsi super úžasná. Obdivuji tě. Je naprosto úžasné,jak z nezdravých potravin dokážeš najednou jíst zdravě, k tomu zeleninu. Já už se snažím přejít na zdravější jídlo asi 3 roky a stále sklouzávám do starých kolejí,hlavně v zimě. Takže co přes léto shodím, v zimě naberu zpět a na jaře vždy začínám znova. Nějaká rada? :)

Unknown řekl(a)...

Já prostě nemám slov!!! Obdivuji, obdivuji a fandím. Jsi pro mě velká inspirace.

Unknown řekl(a)...

Marti nádhera, jste úžasné. Odhodlání, píle, tvrdá dřina. To vše jste zvládla.
Jste kočka. Mně se moc líbí vaše foto po 4 měsících.

Anonymní řekl(a)...

No tak já teda nevim, ale slečna mě připadá trochu jako z koncentráku. Není těch 45 kilo trochu málo?

Marrifit řekl(a)...

no 45 kg by málo bylo, ale tak málo slečna neváží, chce to asi lépe číst:)