sobota 21. června 2014

Food inspiration uplynulého týdne

Ahoj milí čtenáři,

tak jsem pro vás opět pofotila nějaké to jídlo pro inspiraci.
Snad se vám bude líbit a třeba vyzkoušíte nějakou variaci. Na konci příspěvku najdete ukázku budoucích článků, jež pro vás chystám.

Krásný den
Martina



Vyzkoušela jsem nově šmakoun od Adlera, dříve jsem kupovala šmakouna Shmaky, a musím říct, že Adler mi chutná mnohem víc. Shmaky je tužší, má jakoby vrstvy vajec na sobě - dá se loupat a přijde mi chuťově jiný, víc mdlý, což mi ale nevadí, a přijde mi víc hutný, sytý. Šmakoun od Adlera mi přijde jako drť, nedá se loupat, má jinou chuť, ale nedokáži definovat jakou, méně po bílcích, ale to mi taky nevadí, hodně mi ta chuť sedí. Vyzkouším tedy ještě i ochucené verze (meruňka je super, zkusím mexiko a hlívu).












Koupila jsem si dovolenou a vydávám se zrelaxovat k moři. Docela se těším, ale jsem zvědavá, jak to bude s cvičením a jídlem. Jak to máte na dovolené vy? Cvičíte? Běháte? Jíte zdravě? Nebo to celé na dovolené položíte a nic neřešíte? Nikdy jsem moc neřešila nákup plavek, prostě se něco vzalo a jelo se, ale všechny staré mi jsou velké, a tak jsem byla nucena shánět plavky. Teda né, že by mě to shánění bavilo, neb jsem nevěděla, jaké plavky se hodí na postavu bez prsou, ale nakonec jsem za pomoci mé skupiny cvičební na FB (díky holky), zvolila jako vítěze barevné kytičkové. K nim mám různé barvy spodního dílu (červené, černé, bílé). Tak snad to nějak prostřídám. Berete si na dovolenou jedny plavky nebo víc?


Kytičkové


Modré a růžové (staré jen pro srovnání typu plavek)


Khaki z Lidlu (jiný typ vršku)

No a teď již dávka fotek jídel :)


Zelenina, čočkovo zeleninová kaše, naklíčené mungo fazole, tvarůžky a míchané vejce


Pracovní snídaně - ovoce, ovesná kaše s kakaem a vlašskými ořechy


Polévka drožďová, Hoki filet gratinovaný s bylinkov.sýrem,pečená zelenina



Čočka, kuřecí prso se zeleninou a pečený lilek s kořením z farmářských trhů


Polévka kapustová, drůbeží špíz se zeleninou a brambory



Směs dušené zeleniny, tvarůžky a šmakoun 


Zeleninová polévka a tilápie s bylinkovou krustou na kroupovém rizotu se zeleninou



Zeleninová kaše, kapustičky, šmakouna tvarůžky


Sekaný drůbeží řízek s novými bramborami


Treska s kořením z farmářských trhů, zelenina a zeleninová kaše


Ovoce, jogurt, oříšky, Dobrý vláknina, ovesná kaše se skořicí, kakaem a sušenými třešněmi


Okurkovo - ledovo - koprový salát, tuňák s feferonkami, koprová zálivka a Barilla těstoviny


Krůtí šunka, chilli tofu, zelenina


Perníková ovesno žitná kaše s ovocem, jogurtem, ořechy a karamelovým sirupem



Směs zeleniny, kapary (bože to byl hnus, už nikdy víc), šmakoun v curry pestu, chilli tofu a čočka


Grep (miluji grepy), ovesno žitná s goji, mandlemi, Dobrou vlákninou a čoko sirupem.

Chystám: 
tipy na potraviny
shrnutí koření z farmářských trhů
vážení bez váhy
kalorie v potravinách a glykemický index

9 komentářů:

LeniBear řekl(a)...

Hezká jídla :-)
Já s sebou všude beru jen jedny plavky, ani by mě to nenapadlo jinak :-D Mám doma v jednu chvíli vždycky jen jedny, nové kupuju, až už jsou špatné a vyhazuju je - tak aspoň nemusím řešit nákupy tak často, stačí jednou za pár let - pro mě ideální. Raději nakupuju jídlo, než oblečení, na to mě neužije :-D

Anonymní řekl(a)...

Martinko prosím tě jakou máš gramáž jídel?třeba přílohy nebo ten tuňák?kolik si dáváš kaše, ovoce?U sebe tápu a podle tebe jím jak vrabec :-(

Tereza Ř. řekl(a)...

Jako vždy článek plný inspirace :) moc se mi zamlouvá téma vážení bez váhy, jelikož váhu doma nemám, ani se na ni nechci vázat, ale někdy by se mi hodilo vědět alespoň přibližné množství mích porcí :)

Dagmar Gomolova řekl(a)...

Musím se přiznat, že fotky jídel vypadají hrozně :-D ale to nevadí, věřím, že jsi si pochutnala. Šmakoun hlíva i mexiko jsou vynikající i když pro mně ta hlíva trošku nevýrazná. I když jsem ti zkritizovala fotky jídel,postavu máš luxusní!! Určitě tvůj blog budu navštěvovat častěji! :-) ať se ti daří! Dáša

Marri Fit řekl(a)...

anonym: ono nezáleží ani na gramech ale vysledne kaloricke hodnote pokrmu. Ti co vidi do hodnot mi dokonce rikaji, ze jim pořád redukcne. Ono 300g brokolice vypadá objemove hodne ale zadej si to do tabulek a uvidis hodnotu. Par kousku mandlí, co by na talíři nezabraly vubec misto maji vetsi hodnotu nez tuna zeleniny. Ja nepouzivam zadne oleje ani cukry, takze to jidlo nema moc kalorii. Vecere je treba 300g zeleniny a 100g kureciho vareneho. Tunak mel 100g. Vlocky maji na snidani cca 55G. Z jednoho rajcete se ja nenajim. Pokud hubnes tak jez co jis, ale ja snad uz hubnout nepotřebuji což. ...

Anonymní řekl(a)...

Můžu se prosím zeptat jak děláš tu zeleninovou kaší? :) Přijde mi to jako super nápad, jak spotřebovat přebytečnou zeleniku :)

Anonymní řekl(a)...

kdyz uz sama vis ze nepotrebujes hubnout, proc nezaradis tuky? ;)

Martina K. řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Marri Fit řekl(a)...

Zkoušela jsem to, ale nevyhovují mi tuky