čtvrtek 7. srpna 2014

Bellinda, spodní prádlo - recenze

Ahoj čtenáři,

přináším vám recenzi na spodní prádlo značky Bellinda. 

Bellinda je oblíbená značka spodního prádla a punčochového zboží přinášející inovativní produkty zaručujícího maximální komfort. Historie značky se začala psát v Krásné Lípě, kde Josef Heinrich Vatter v roce 1882 začal vyrábět punčochové kalhoty a ponožky.

Bellinda nabízí širokou řadu punčochového zboží, dámského a pánského spodního prádla. Nechybí i zajímavá řada dámských, pánských a dětských ponožek.
V současné době patří Bellinda je součástí mezinárodní skupiny DBApparel (kam patří např. značky DIM, Playtex, Lovable a Wondebra).

Měla jsem možnost otestovat sportovní podprsenku Active Bra, podprsenku Cotton push-up bra, kalhotky Cotton Invisible Slip a tílko Cotton Camisole.


Zboží přišlo v běžně zabalené krabici i s ramínky a dobře zabalené. Vybrala jsem si bílé tílko, černou sportovku, dvoje kalhotky a podprsenku. Všechno zboží jsem testovala na dovolené v Bulharsku, takže jsem jej skutečně nešetřila.


Sportovní podprsenku mám jednu z Lídlu, a není mi moc pohodlná, připadám si v ní jak v kazajce. Byla jsem tedy zvědavá na tuto. No, sportovní podprsenky asi nebudou mé kamarádky, ale tato je mnohem pohodlnější, příjemnější, hladší. Je taková "na tělo", dobře saje pot, drží prsa (sice žádná nemám, ale kdo nějaká má, tak bych řekla, že je udrží). Necítila jsem se v ní vůbec špatně. Nikde se nezařezávala. Tento produkt se mi líbil. Doporučuji body 4/5.


Má první bílá podprsenka. Opět z příjemného materiálu, ta bavlna je prostě příjemná. Nosím snad samou syntetiku a tato podprsenka je mnohem lepší. Vybrala jsem si špatnou velikost, ale to proto, že menší prostě nevyrábí. Chyba mých malých prsou, ale i tak se dá v pohodě nosit, push-up to docela zachraňuje. Jsem spokojená s tímto produktem. Doporučuji a hodnotím 4,5/5.


Kalhotky, no, po prvním "ohledání" jsem si řekla - no to nemůže vydržet vyprání v pračce. Kalhotky jsou jakoby lehký, tenký "hadřík", bez švů, bez jakéhokoli zakončení lemů, působí to trošku "nedodělaně".  Jinak jsou pěkné, materiál opět bez chybičky, připadala jsem si jako nahá, jelikož jsem je na sobě vůbec necítila. Naprosto bezvadně sají pot, když se pečete v buse či letadle :). Chvilka napětí, když jsem je šupla do pračky a světe div se, vypadají pořád stejně, tak bezva. Nicméně tyto kalhotky bych si už nekoupila. Možná je to mým zadkem a jinému zadku by seděly více, ale mě se proste zařezávaly. Né proto, že by byly malé, ale proto, že jsou vzadu proste více vykrojené, než klasické kalhotky. Takže když dobíháte, kalhotky mají tendenci proste zajíždět. Každou chvilku je vytahovat není úplně ok. Nevím, možná je o fakt zadkem, možná střihem. Já bych si koupila raději klasický vetší střih a nebo už tedy rovnou tanga. Hodnotím je tedy 2,5/5.


Bílé tílko jsem zvolila, aby ladilo k podprsence. Tento produkt se mi nejvíc líbí. Příjemný materiál (no jo, ten je všude super), dobře sedí, dobrá velikost, střih. Saje velmi dobře pot. Příjemně se mi nosí, ostatně i při této recenzi v něm sedím a píši :). Není na těle skoro cítit, takže u moře se hodilo. Po vyprání zůstalo taktéž stejné. Domnívám se, že je takové hodně univerzální. Můžete jej použít samostatně, nebo pod košili či na spaní. Tento produkt bych si objednala určitě znova i v černé barvě. Tílko doporučuji 5/5.

Značka Bellinda mě příjemně překvapila, určitě vyzkouším i další produkty, jen s těmi kalhotkami tedy nevím, tam to riskovat asi nebudu.

Pokud si chcete vybrat nějaké zboží, objednejte si jej na http://www.bellinda.cz/


2 komentáře:

Eruvanda řekl(a)...

Tuhle sportovní podprsenku mám taky a nemůžu si stěžovat :)

Anonymní řekl(a)...

Co se spodního prádla týká, nejradši mám značku Climber

http://www.trenyrkarna.cz/44_climber