sobota 30. srpna 2014

Jídelníček na konci prázdnin

Ahoj děti,

tak a je to tu. Konec prázdnin. Těšíte se do školy, práce či jiných institucí, kam v pondělí nastupujete?
Po prázdninách to bude asi trošku šok. Na druhou stranu se docela těším, že už si nebudu muset vařit ty obědy. Takže poslední várka z "mých rukou". Pěkné pokoukání a krásný den.






Ovesná extra kakaovo čokoládová s ovocem a jogurtem


Semolinové špagety 2 minuty, směs z tuňáka a sušených rajcat a zelenina



Mix zeleniny, čočka, šunka a travůžky


Zbytek zeleniny, šmakoun a tvarůžky


Ovesno pohanková s ovocem a jogurtem


Basmati na bylinkách, kuřecí na žampionech a okurka


Zelenina, olivy, vejce a sušené rajče


Zelenina, tilápie na paprice a fazole s mákem


Vypadá to jako čuník :) kaše ze zeleniny, fazole a šmakoun s tvarůžkem


Clz těstoviny s kuřecí směsí na rajčatech sypané sýrem


Semoliové špagety 2 minuty a krůtí nudličky


Kaše skořicová a ten zbytek :)


Parboiled rýže, zelí, tuňáková směs s rajčaty a dýňová polévka


Skořicová jemná s ovocem a jogurtem




4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Já se vrácím zítra po 3 týdnech do práce po dovolený a tedy nechce se mi ani trochu :-(
Jinak se mi libí, že jíš hodně luštěnin, to já je flákám, nenadýmají Tě?

Marrifit řekl(a)...

Moc nenadýmají, to je o zvyku, když je budes zarazovat pravidelne, budou te nadymat mene. Nebo zkus červenou cocku, ta nenadyma vubec.

Anonymní řekl(a)...

Mohu se zeptat, co pracuješ? Učitelka? Díky V.

Marrifit řekl(a)...

Jsem socialni pracovnik