sobota 24. května 2014

Food Inspiration + tip na svačiny + cyklista amatér

Ahoj milí čtenáři,

přináším vám další várku jídelního shrnutí. Dále v článku najdete i porovnávací fotku mé proměny. Postavu se snažím více či méně udržovat. Ubrala jsem trochu kardia a přidala více silového cvičení, které zaměřuji zejména na horní polovinu těla. Tak uvidíme, co to udělá (zda vůbec něco :D).



Jak již někteří víte, doplnila jsem cvičení se Shaunem o nový koníček, a to jízdu na kole. Pořídila jsem si nového přítele Adira, který se mnou absolvoval zatím pár jízd, ale jede vskutku dobře. Docela mě to chytlo, překvapivě, tak se těším na další jízdy. Udělala jsem si radost nejenom "novým" kolem, na němž jsem seděla asi po 11 letech, ale také doděláním mého starého tetování. Už bylo po těch 10 letech docela vybledlé, tak jsem šoupla nohu na korekci. No a výsledek můžete vidět na fotce níže. Je to čerstvé tak omluvte kvalitu.

Přeji pěkné pokoukání a krásný den.


Pečené kuřecí maso s Basmati a zeleninou


Pečená zelenina s fazolemi a kuřecím masem


Kuřecí maso s cizrnovo zeleninovou kaší, semínky a okurkou


Těstoviny s robi ragů


Polévka zeleninová, okurkový salát a Cod filet s bramborami a fazolkami


Fazole, zelenina, tofu a syreček



Zeleninová s mlhovinou, ratatouille s kuřecím prsem


Ovesná kaše s ovocem, pistáciemi a čoko sirupem


Pečená cizrna se zeleninou, tofu a syreček


Zelenina, cizrna s olivami a hejk


Ovesná kaše se skořicí, morušemi, vlašskými ořechy a ovocem


Basmati rýže se sýrem, směs tuňáka, hub, rajčat


Fazole, cizrna, zelenina, tofu, šunka, zbytek hejka - aneb - ty zbytky se musí pojíst :D


Ovesná se skořicí, jogurtem a ovocem


Syreček, tofu, houby, zelenina a kaše z fazolí
______________________________________________________________



Zde je prosím Adir, má maličkost, nová přilba a naše druhá společná cesta :D


Doporučuji všemi deseti tetovací studio Hardset tattoo v Brně Židenicích.


Tak holky, zde máte tipy na svačiny :)


a má "maličkost"



2 komentáře:

Ellie^ řekl(a)...

tvá proměna mě nikdy nepřestane fascinovat, jsi skvělá!:) jídla vypadají všechna nádherné, obzvláštť ta kaše s tím sirupem:)
nebolelo to tetování?:D už dlouho o něm přemýšlím, ale mám strach, že je to šílený mučení:D

Marrifit řekl(a)...

Děkuji ti.

Nebolelo to, není to zrovna příjemné, ale myslím, že namožené svaly ze cvičení bolí víc. Jdi do toho, neváhej :)