pátek 4. července 2014

Sleva na modelaci nehtů a prodlužování řas - Brno

Ahoj vážené čtenářky,

klidně i čtenáři, ale tento příspěvek bude směřován asi zejména na ženy, i když..kdoví :)
Sleva na modeláž nehtů a prodlužování řas.



Připravila jsem pro vás jednu slevovou poukázku, ačkoli se tedy vůbec netýká fitness, věřím, že si své příznivce najde.

V létě sice chceme být šik do plavek, ale co naše ruce? Pokud máte zájem, doporučuji vám kvalitní nehty nebo například prodloužení řas, což se docela hodí. Některé ženy nerady chodí nenamalované, a tak jim prodloužené řasy ušetří čas a budou za kočky ve dne v noci :D. Osobně chodím na nehty, neb mám svoje naprosto k ničemu a lakovat je, co chvilka, na to jsem líná. Při tahání činek mi nijak nevadí. S řasami nemám až takový problém, je mi více méně jedno, zda jdu namalovaná nebo ne, ale obarvené řasy jsou vážně docela pohodlné a vypadá to dlouho velmi pěkně. 

Kupon si stačí vytisknout ZDE

http://www.eniinails-brno.cz

Pro více info volejte na uvedené číslo nebo piště email :)










Žádné komentáře: