sobota 28. března 2015

Fotografie jídel + tip na "domácí povidla" z www.biozmoravy.cz

Chvátám,chvátám nemám chvíli klid, 
já tam,já tam dávno už měl být 
ne-ne-ne-nestíhám nesvačím nestihnu to nestačím promiňte vážení mám veliké zpoždění 


..........aneb, čekání na prázdniny, je jako čekání na Godota, ale doufám, že výsledný akt bude pozitivnější, než u pana Godota.

Tak alespoň pár fotek jídel, jež se mi nakupily v telefonu. Omylem jsem přišla na "recept" a domácí povidla.






Celozrnné těstoviny s kuřecím ragů


Rajská polévka, vepřový přírodní plátek na houbách s dušenou rýží


Dušená rýže a kuřecí závitek se sýrem a pórkem


Něco z nákupního košíku


Sójové kostky v uzené paprice, fazole a zeleninová kaše s bylinkami


Zeleninový vývar, těstoviny, ryba s cuketou a pórkem


Basmati rýže se šalvějí, tuňák


Šílený mix, aneb co zbylo v lednici, fazole, kuřecí maso, zelenina, slunečnicová semínka a bylinkové koření


Ovesno maková kaše, jogurt Zott, ovoce a sušený ananas


Zde jsou ta "domácí povidla". Seznamte se s ovocnou trubičkou, dělají se jak s cukrem, tak bez cukru a z různých druhů ovoce. Nakrájela jsem si kousky do kaše (s myšlenkou obměny rozinek a góji). Kaši jsem klasicky ohřála v mikrovlnce a k mému překvapení (ostatní ovoce zůstane celé, žejo :D) se tohle prostě rozteklo na "kaši". Tak jsem to promíchala a ochutnala a hle, prostě švestkový povidla. Takže si koupíte třeba švestkovou trubičku (trubku, je to macek) bez cukru, nakrájíte, rozehřejete v mikrovlnce a dáte si povidla. Chuť byla naprosto peckovní, rozhodne lepší, než to jíst prostě "za syrova". Doporučuji. Koupíte zde http://www.biozmoravy.cz/Ovocne-trubicky-c5_31_2.htm . Pokud se rozšoupnete, nezapomeňte si dát slevu 5% s kódem Marrifitaci1 při nákupu nad 1000 Kč.


selfie nený :(, tak alespoň kus ruky, nohy a břicho fotím pořád, chce to změnu :D

Žádné komentáře: