sobota 21. března 2015

Fotojídlo a výročí cvičení - 2 roky

Dlouho jsem nepostovala žádná jídla, nicméně už se mi pár fotek v telefonu nakupilo, tak se s vámi o ně podělím. Nějak mě to focení celkově přestalo bavit :).

Oslavila jsem 2 roky cvičení. 20.3.2013 jsem objevila moji milou Jillian a skočila si s ní první workout. Sice jsem přesedlala časem na Shauna, ale na Jill nedám dopustit. Níže přikládám pár fotek z mé redukční cesty za pomoci zmiňované Jill a Shauna T. Ačkoli si to nepřečtou, alespoň v duchu či nahlas mohu říct "velký dík oběma za vše, díky vám už netahám 27 kilo nadváhy, nefuním jak sentinel, když jdu jen vynést koš, krevní testy a cholesterol mám zase jako normální člověk a mohu si i boty zavázat, neb mi nepřekáží žádná vana:)".





Krabičky a krabičky na noční - dušená rýže, sójové maso a rajčatová omáčka + kuskus


Semolinové instantní špagety, červené zelí, koření, olivy a cherry rajče, tofu uzené


Kuřecí plátek, vařený brambor a zelí, česneková polévka


Rajská polévka, kuřecí s taglliatelle těstovinami


Kmínová polévka, sekané králičí maso, špenát s rýží


Snídaně v práci - ovesné vločky s jogurtem a skořicí, arašídové máslo, ovoce (opodál)


Něco ve smyslu Boršč :) fotka fakt otřesná, ale prý to bylo moc dobrý :)


Dušená zelenina, kuřecí kousky s kmínem, majonéza od WF a červené fazole


Broskev, jemné ovesné vločky s oříšky a karamelovým sirupem


Polévka z míchané zeleniny, těstovinový kuřecí salát


Dušená zelenina, Borloti fazole a tilápie na rozmarýnu a šalvěji


Koprová polévka, kuřecí plátek se zeleninou a bramborem


Kung pao s dušenou rýží


Zeleninová kaše se sójovým masem


Pohankovo zeleninové rizoto s biftečky z mletého masa s loupanými rajčaty


Dušená zelenina, kuřecí kousky s česnekem a oblíbený lískooříškový olej


Cibulová polévka, krůtí kousky s těstovinami


Dortík na oslavu 2 letého cvičení - tofu, rýže a jáhle na kari


Sardinkovo zeleninové rizoto s chilli papričkou


Jak šel čas, na počátku "krásných" 73 kg :)


Proměna


V oblečení

Žádné komentáře: