neděle 19. července 2015

Směs fotografií + fotoselfie po dlouhé pauze

Jen menší fotoreport z "cvičební dovolené" :)





Večeře: zelenina, tvarůžky, šmakoun


Ovesná skořicová s ořechy a ovocem :)


Biosfera.cz a poštovné zdarma, no neber to :)


Zeleninová kaše, vejce a šmakoun


Pohanková krupice s kakaem, ovocem, ořechy, jogurtem a zeleným čajem :)
(pro neustále dotazy, ne není to velký talíř ani miska, je to dezertní talíř a malá miska)


Samouk amatér, vlastní gelové nehty, chce to ještě vyladit techniku a třeba to bude lepší :)


Až zase třeba někdy začnu cvičit, určitě se budou hodit :)


S mužem máme novou zábavu, prý to už není IN, ale nás to baví :) jen je otřesné, že chlap je šikovnější než já


Večeře pro muže :) těstoviny, hořká čokoláda, tvaroh na strouhání, cukr, rozinky, jablko


Postava po týdnu necvičení


Svačina



Výroba vlastního Walden Farms čoko dipu :)


Takto to u nás vypadá v poslední době :)



Týden pauza

a dnešní (20.7.2015) 17 dni pauza..pokračujeme? Fakt se mě nechce cvičit, už toho mám prostě plné zuby, chci už žít trošku v normě :)

2 komentáře:

jane řekl(a)...

Chápu, jak to myslíš se cvičením. Také nemám náladu cvičit (a to ani zdaleka nemám tak krásnou postavu jako ty, mám opravdu ještě na čem makat, ale ta nadšenost, síla a energie, kterou jsem dříve dostávala, se prostě již neprojevuje.) a myslím, že je to naprosto v pořádku vydechnout, nechat tělo a mysl pořádně zrelaxovat. :))
Jinak máš moc pěkné fotky jídel! Pěkně rozmanité. Můžu se zeptat jak děláš domácí sirupy a krémy?

Marrifit řekl(a)...

Ahoj moc moc dekuji. Sirupy a kremy kupuji :))