středa 2. září 2015

DRUID jedna z mých oblíbených značek

O společnosti DRUID CZ s.r.o.
Pod názvem DRUID CZ s.r.o. vznikla společnost v prosinci roku 2004, navazuje však na předchozí mnohaleté zkušenosti v obchodování se sortimentem zdravé výživy. Předchůdce společnosti DRUID, firma Ing. Tomáš Aubrecht-DRUID, ve které pracovala řada současných  zaměstnanců, byla založena již na podzim roku 1991, takže v roce 2016 oslaví již 25 let existence na náročném a prudce se měnícím potravinářském trhu. Značku Druid naleznete v národních obchodních řetězcích a  v nezávislých obchodech. Já tuto značku kupuji zejména v jednom malém regionálním obchůdku. Tam razí heslo "Druid kam se podíváš" :).
logo


Cílem společnosti DRUID je obohacovat český trh o atraktivní potravinářské výrobky, které vyvíjí ve spolupráci s tuzemskými výrobci nebo je vyhledává na zahraničních trzích. Při výběru produktů do portfolia se snaží naplňovat jejich slogan: „Ochutnej něco lepšího!“ a nabízet tak stále náročnějšímu zákazníkovi potraviny s přidanou hodnotou. V řadě případů se jedná o jedny z nejkvalitnějších produktů ve své kategorii, jako např. třtinový cukr z Mauritia, kuskus z Maroka, javorový sirup z Kanady, vína z jižní Francie, extra panenské olivové oleje ze Španělska, Babiččiny nudle vyráběné v Čechách a ve Francii, atd."

Ochutnala jsem:

Dýňová semínka, slunečnicová semínka, sušené meruňky a sušené rozinky - nedá se srovnat s běžnými dostupnými semínky a ovocem. Hlavně slunečnicová semínka měla chuť, někdy koupím taková, která jsou jakoby přeschlá a bez chuti.

Doporučuji z obilovin vyzkoušet jáhly, pohankové vločky, pohanku, bulgur a kuskus. Co se bulguru týče, je to jeden z nejlepších, má chuť, dobrou velikost a není v něm písek, nebo co to objevuji v těch z nejmenovaných obchodů.

Vyzkoušela jsem Basmati rýži, kterou jím ve velkém a opět, jedna z nejlepších chutí. Poznamenávám, že po některých Basmati mi ani nezaváněla kuchyň -  a to je divné, Basmati by měla mít i svoji typickou vůni a některé levné ji prostě nemají.

Kukuřičné těstoviny, vaječné babiččiny těstoviny a celozrnné těstoviny. Vaječné těstoviny prostě nejím, ale tyto mi docela chutnaly. Celozrnné těstoviny byly moc dobré, takové jakoby ořechové. Zklamání jsou pro mě kukuřičná kolínka, prostě kukuřice a výrobky z ní jsou velmi vhodné pro celiaky a zdrojem komplexních sacharidů, ale na moji chuť mi nesedí.

Hořčice Falot s vlašskými ořechy - horčice není za 6,90 Kč a je to sak*a cítit. Takovou jsem ještě nejedla. Kdo má rád pálivé, ať ji pořídí. Vždy si dám na špičku nože a mám pocit, že shořím, ale moc mi chutná. Po vlašských ořeších to má jen ocas, ta hořčice to přepálí.

Bezlepkové kakaové sušenky, polomáčené sušenky bezlepkové, věnečky bezlepkové - chuťově jiné než klasické s lepkem, je to z jiných muk, zejména kukuřičné a lupinové, musím říct, že mi to chutná. Znovu jsem si koupila polomáčené sušenky, které asi vyhráli. U věnečků nepoznávám moc rozdíl mezi lepkovými a bezlepkovými.

Marmelády bez cukru St. Dalfour - pouze z ovoce - no tak to je TOP, naprosto geniální, fíková marmeláda byla fakt slast. Není tam cukr ani sladidlo, jen ovoce fíky (či jiné) a hroznová šťáva. Doporučuji.

Co mě nenadchlo - ani nevím proč, ale pohankové křupky, zdravá křupka z pohanky je zdrojem komplexních sacharidů, je  bez dalších příměsí, konzervantů a dochucovadel, nicméně nějak mě tyto křupky neoslovily.  Rýžové chlebíčky s jogurtovou polevou i bez, ani jedno mě nenadchlo, ty bez polevy se daly sníst s něčím, s tou marmeládou, ale samostatně, nevím nevím. Ty s polevou - na polevy prostě nejsem.

Na výrobky se mrkněte na jejich Facebook https://www.facebook.com/druidcz/timeline  a webovou stránku http://www.druidcz.com/kategorie/vse/

Žádné komentáře: