úterý 15. září 2015

Svět plodů - aneb oříškové kóma

Taky milujete oříšky a sušené ovoce? Vždy docela natěšeně jdu do obchodu pro pytlík, ale občas se mi doma stane, že po otevření prostě není produkt v pořádku, což docela souhlasí s testy ořechů a sušeného ovoce, které není zcela jakostní. No prostě ořech, který je "olezlý" a má divnou chuť. Proč jsem si doposud kupovala ořechy v obchodech? No prostě kvůli ceně. Rozhodla jsem se zkusit něco lepšího od kluků ze Světa plodů, kteří se tomu věnují a mají kvalitní zboží. Objednala jsem si tedy následující:



Ovocné trubičky - ty jsem viděla běžně ve zdravých výživách, ale nikdy nekoupila. Jsou chutné, rozemleté sušené ovoce s jemnou sladkou lehce trpkou chutí.
Sušený ananas přírodní - naprostá pecka, nedá se srovnat s tím "blekekem" žlutým obaleným v cukru, tohle není sladké v podstatě, je teda tužší ale po nacucání ve vločkách se zjemní.
Sušené fíky - ty ujídám na Mikuláše, ale v obchodě jsou měkké, patlavé, nevím, tyto se mi zdají byt lepší, tužší a chutnější.
Meruňková jádra - o těch jsem vždy jen četla, no, tohle nebude můj šálek kávy, ale jsou dost zdravá. Jsou trpká až hořká, takže toho moc ani sníst nejde.
Kustovnici - kterou zbožňují, v obchodech se i na plodech zdá taková občas načernalá - asi špatná - malá a scvrklá. Tady u kustovnice od kluků mě překvapilo, že je jakoby plná a velká, takovou jsem ještě neviděla.
Kešu v hořké čokoládě - co dodat, radši nic, ještě bych musela udělat nájezd na spižírnu - pecka.
Višně v hořké čokoládě - tyto višně jsou kyselejší, takže ve spojení s čokoládou moc dobře chutnají.
Mandle v caffe latté - trošku zklamání, mandle nejsou kulaté slzičky, ale takové placky a nejsou tam vůbec cítit, poleva caffe latté je sice trošku kávová, ale nic extra. Zkusím příště "něco" v tiramissu. Nesolené pistácie - tramtadadáááá, konečně je mám, nesolené pistácie. Všude jen solené a neloupané, když je vyloupete, půlku stejně vyhodíte, jelikož jsou dost nejakostní. Vyloupané nesolené a moooc dobré pistácie od kluků chci prostě znovu.
Piniové ořechy - měla jsem jen málo, a docela i chutnají, jen tu chuť neumím popsat, jsou měkké, hladké možná taková lepší slunečnicová semínka bez ocasu slunečnicových semínek.no.....tak nějak :D.
Arónii -  netušila jsem oč jde, je to černá jeřabina, není moc sladká, spíše kyselejší, do kaše s kakaem super. Překvapilo mě, že zůstává po noci ve vločkách v podstatě "nerozmočená" jako třeba rozinky, když je namočíte. Moc dobré.
Raw tyčinku malinovou s vlašskými ořechy  - premiéra, dobré lisované ovoce s vlašským ořechem, který v podstatě přebil zbytek chutí. Což mi nevadí, vlašské ořechy jsou mými oblíbenými.
Raw jahodovou s kokosem - opět, jahoda moc není cítit, lisované ovoce s chutí kokosu a na to, že kokos v podstatě nejím, mi v této tyčince chutnal, a to tak, že si ji koupím znova.

Určitě to není mé poslední zboží od kluků, už teď pokukuji po dalším. Co si objednáte vy?

Vše zakoupíte na webu pro velkoobchod (když už, tak už, co? :D)  http://www.velkoobchod.svetplodu.cz/  a nebo na běžném webu http://www.svetplodu.cz/Svět plodů a vřele doporučuji, kluci jsou nadšenci do těchto potravin a vědí co dělají. Kvalita jejich ořechů a klasických obchodních se nedá srovnat. V jejich obchodě najdet široký sortiment (nejrozšířenější nabídku suchých plodů  - ořechu, sušené ovoce, semínek v ČR). 
Velkoobchodní cena pro konečné spotřebitele již od 1kg balení.  Poštovné zdarma, ochutnávky zdarma 
Komunikace je perfektní a na objednávku vůbec nečekáte. Najdete je i na FB https://www.facebook.com/SV%C4%9AT-PLOD%C5%AE-134840320032003/timeline/




1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Díky Tvému příspěvku jsem objednala a opradvu úžasné chutě, jiné plody, než ty, které koupíme v obchodě.