pondělí 6. července 2015

Fotoshrnutí červenec 2015

Všem přeji krásné prázdniny, přežijte je ve zdraví :)
Nezapomínejte na relaxaci a pohodu, stres a únavu se snažme eliminovat a zcela odstranit. Já jsem dostala naordinováné omezení cvičení a pauzu, budu odpočívat, stěhovat, plánovat a věnovat se jiným věcem. Po delší době jsem vyprázdnila fotografie v mobilu a potkala jsem se se zrcadlem, tak níže máte výsledek:)

Mějte se krásně


Šmakoun na kari a pórku s těstovinami


Filet s bylinkami a bramborem


Krůtí kousky s bramborem a salát


Šmakoun špíz se zeleninou a dušenou rýží


Kuřecí kousky ve špenátu s dušenou rýží


Zbytky - zelenina, fenykl, syreček, šmakoun, sušené rajče


Bulgurový salát s lososem


Divoká rýže s tofu ragů


Krůtí roláda s baby mrkví a divokou rýží


Kuřecí těstovinový salát


Šmakoun na kari a pórku s bramborem


Kuřecí stehno se zeleninou a dušenou rýží


Tofu kostky se zeleninovou kaší


Tyčinky, protein :)


Druidcz.com má naprosto úžasné výrobky, velmi jsem si je oblíbila a nakupuji je často


Ovesná kakaovo skořicová, moruše, oříšky, ovoce, dip, jogurt a čaj


Super sójové mléko, bezkalorické těstoviny, naprosto dokonalá čokoláda bez cukru a rajčata sušená :)


Pohankovo ovesná kakaová a konečně domácí směs ovoce - miluji černý rybíz


Závěrečná fotografie :)


Žádné komentáře: